Tiedote – Suomen Kerta Oy:n uusi toiminimi on Havi Oy

Suomen Kerta Oy on Havi Oy 1.1.2020 alkaen

Suomen Kerta Oy on kulkenut pitkän ja vaiherikkaan matkan yhdeksi Suomen johtavista kattaustuoteyrityksistä. Määrätietoisen toimintamme kehittämisen myötä on tullut aika hyödyntää tuotemerkkimme vahva tunnettavuus ja ottaa yrityksen nimeksi Havi Oy.

Yrityksemme uusi nimi tukee paremmin kokonaisvaltaista toimintaamme. Nimenvaihto tulee myös selkeyttämään yhteistyötämme kaikissa kanavissa.

Perheyrityksen positiivinen, vastuullinen ja vakaa työkulttuuri jatkuu. Missiomme on parantaa jokapäiväistä arkea luomalla hyvää tunnelmaa. Rakennamme menestyksen yhteisellä tekemisellä. Nimenmuutoksen myötä uudistui myös yritysstrategiamme, josta tulemme tiedottamaan lisää yhteistyökumppaneillemme ensi vuoden aikana.

Yhtiön nimenmuutos ei vaikuta tuotevalikoimaamme ja palveluihimme. Puhelinnumeromme, y-tunnuksemme, osoite- ja laskutustietomme sekä muut juridiset tiedot pysyvät ennallaan. Suomen Kerta Oy jatkaa aputoiminimenä toistaiseksi. Yritysilme sekä kotisivumme päivittyvät nimenmuutoksen myötä 2020 vuoden aikana.

Ystävällisin terveisin,

Havi Oy