Usein kysytyt kysymykset
Tästä osiosta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin aihealueittain.
Oman tilin käyttö
Olen unohtanut salasanani. Mitä minun pitäisi tehdä?
Jos olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa salasanan uuteen ”kirjaudu sisään” näkymässä. Valitse vaihtoehto ”salasana unohtunut?” ja saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ohjeet salasanan vaihtamiseksi.
Sähköpostiosoitteeni on vaihtunut. Minne ilmoitan uuden osoitteen?
Kirjautumalla omalle tilillesi voit vaihtaa sähköpostiosoitteen “tilin tiedot” -kohdassa.
Maksaminen ja tilaukset
Miten maksan tilaukseni?
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Lue lisää maksutavoista täältä: Maksu- ja toimitustavat
Mistä voin tarkistaa tilaukseni tiedot?
Saat tilauksen vastaanotto- ja toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Voit myös tarkistaa tilauksesi tiedot Oma tili -linkin takaa tilausten alta.
Miten tilaukset toimitetaan?
Posti toimittaa tilaamasi tuotteet ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään postipisteeseen.
Kuinka nopeasti tilaamani tuote toimitetaan?
Tilaamasi tuotteet toimitetaan 3-8 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta tai tilauksen toimitus viivästyy, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä. Tarjouskampanjoiden yhteydessä toimitusaika voi olla pidempi.
Palautukset ja asiakaspalvelu
Mitä teen jos tuotteessa on virhe?
Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse havi@havi.fi. Käsittelyn nopeuttamiseksi ole hyvä ja selvitä tilausnumero asiakaspalveluamme varten. Löydät sen toimituksen mukana tulleesta lähetyslistasta, sähköpostin tilausvahvistuksesta tai verkkopalvelun Oma tili -linkin takaa, tilausten alta.
Voiko tuotteen palauttaa?
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Lue tarkemmat ohjeet ja täytä palautuslomake verkkokaupassa, kohdassa palautus.
Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön, alkuperäispakkauksessa. Huomioithan, että hygieniatuotteiksi luokitelluilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Hygieniatuotteiksi luokitellaan mm. saippuat sekä diffuser-huonetuoksut.
Palautusosoite: Kynttilätie 6, 11710 Riihimäki
Muut aiheet
Kuinka etukuponki käytetään?
Etukupongit ovat kampanjakohtaisia. Kampanjakoodi syötetään verkkokaupan kassalla sille varattuun kohtaan. Etu huomioidaan tilauksen loppusummassa.